עורך דין משפחה בנס ציונה

אם אתם חושבים על גירושין או אם כבר הגעתם להחלטה כי זהו הצעד הבא שאתם הולכים לבצע, חשוב שתקבלו סיוע של עורך דין משפחה שמתמחה בגירושין.
קבלת הליווי המקצועי של עורך הדין תסייע לכם להתמודד עם סוגיות משפטיות רבות אשר עולות במהלך הגירושין.
בין השאלות שעולות טרם התחלת ההליך עשויים הצדדים להתלבט בנוגע לערכאה אליה הם יפנו – הערכאה יכולה להיות בית המשפט לענייני משפחה או בית הדין הרבני.
עו"ד משפחה יוכל לסייע בהגעה להחלטה הנכונה בהתאם למקרה ולצד עליו הוא מגן.

כמו כן, בטרם מתחילים בהליכים משפטים, חשוב לבחון את טובת הילדים, נכסים שעליהם יש להגן, משמעות הגירושין וההשלכות, משמורת הקטינים, עלויות כספיות בגידול הילדים, עניינים רכושיים, חלוקת הזכויות הסוציאליות, תשלומי משכנתא, הוצאות הילדים, חלוקת הסדרי ראיה וכדומה. 

שאלות נוספות שעשויות להתעורר הינן: האם ניתן להתחיל את ההליך ובהמשך לשנות את הערכאה?
גם על שאלה זו יוכל עורך דין משפחה וגירושין לענות.

מדוע חשוב לנסח הסכם גירושין באופן מדויק?

מעבר למצוין לעיל, במידה והצדדים מגיעים להבנות, מסייע עורך הדין לצדדים/או לצד שאותו הוא מייצג לנסח הסכם גירושין ולעגן בתוכו את כל ההיבטים החשובים.
היבטים אלו כוללים את הזכויות שיש לצדדים ברכוש המשותף, מזונות אישה, משמורת ילדים, הסדרי ראייה, כתובה, מזונות ילדים, מדור שקט, מדור ספציפי, משמורת משותפת, מכר דירה, חלוקת הוצאות הקטינים, זכות סוציאליות ותחומים נוספים.
מכיוון שלכל זוג יש מאפיינים ייחודיים משלו, יש לנסח הסכם גירושין מדויק התואם את המאפיינים של הצדדים ולא להוריד את ההסכם מהאינטרנט או לעשות שימוש בהסכם של חבר/חברה.
שימוש בהסכם גירושין שניתן למצוא ברשת אולי נראה כפעולה שחוסכת כספים, אך לשימוש בהסכם שכזה עלולות להיות השלכות קשות בעתיד.

עו"ד יניב בוקר - ליווי מקצועי ויחס אישי

אם אתם מעוניינים למצוא עו"ד משפחה בנס ציונה וחשוב לכם שעורך הדין יהיה בעל ניסיון רב שנים בניהול תיקים, אתם מוזמנים לפנות אל משרדו של עורך דין יניב בוקר.
עו"ד יניב בוקר מחזיק בידע משפטי עשיר ומגוון אשר מאפשר לו לתכנן את האסטרטגיה המדויקת ביותר עבור כל מקרה ומקרה ולמקסם את אחוזי ההצלחה של לקוחותיו.
קפדנותו, מסירותו ורגישותו, לצד הידע המקצועי המעמיק בכל תחומי ההתמחות, ביניהם: חלוקת רכוש, מכר דירה משותפת, חלוקת זכויות סוציאליות ,משמורת ילדים, הסדרי ראייה, מזונות ילדים ומזונות אישה, הסכם ממון, כתובה, מדור שקט ומדור ספציפי, הסכם ידועים בציבור, הסכם גירושין, עריכת צוואות, צוואה הדדית, צו קיום צוואה, צו ירושה, התרת נישואין, תביעה למינוי אפוטרופוס (חסויים), צו הגנה, תביעות בין משני משפחה ובדיקת אבהות (בדיקת DNA), מאפשרים לעו"ד יניב להעניק שירות ברמה גבוהה ביותר.

קבעו עוד היום פגישת ייעוץ עם עורך דין משפחה בנס ציונה, יניב בוקר.
חייגו 08-6384080 או מלאו פרטים בטופס יצירת הקשר.

שתפו את הכתבה

אזורי שירות נוספים

מאמרים דיני משפחה וגירושין

תחומי התמחות

צרו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

עורך דין גירושין במרכז

עו"ד יניב בוקר
דילוג לתוכן