ניהול משא ומתן ויישוב סכסוכים בתהליך גירושין
ניהול משא ומתן ויישוב סכסוכים בין בני זוג להבאת הסכם גירושין ללא משפט

ניהול משא ומתן ויישוב סכסוכים בין בני זוג להבאת הסכם גירושין ללא משפט

לצערנו, הסטטיסטיקה מלמדת כי 1 מכל 3 זוגות בישראל מתגרשים. מספרים אלו המדברים בעד עצמם ומגלמים בתוכם לא פעם הליכי גירושין מורכבים וקשים, במסגרתם מתגלעת מחלוקת עמוקה בין שני בני הזוג לשעבר, כזו שמגיעה עד לפתחו של בית המשפט לענייני משפחה או בית דין רבני הנדרשים לפסוק בסוגייה. 

קראו בהרחבה על דיני משפחה וגירושין

על אף העובדה כי מערכות יחסים רבות עולות על שרטון ומובילות לפירוק ברית הנישואין בין שני בני זוג, חשוב לנסות להקדים "תרופה למכה" ולנסות להימנע מהליך משפטי, אשר טומן בחובו פגיעה בילדים וכן הוצאה כספית לא מבוטלת ומלווה לא אחת במשבר רגשי עמוק. 

הדרך הנכונה ביותר שהוכחה כי יש בידה לסייע לסיים את ההליכים המשפטים בין בני הזוג,  מקורו בקיום הליך גישור בין שני הצדדים, המתבצע על ידי עורך דין מוסמך בעל מומחיות בעולם המשפחה באופן מעמיק.
הליך זה תפקידו למצוא את עמק השווה בין שני הצדדים וליצר הסכם גירושין שיטיב עם הילדים ועם בני הזוג ככל הניתן בעת הפרידה. 

קראו בהרחבה על גירושין בהסכמה

כיום, יש חובה להגיש בקשה ליישוב סכסוך בטרם מתחילים הליכים משפטיים.
זהו למעשה מודל משפחתי שנכנס לתוקף בשנת 2016 ונוצר מכוח החוק להסדר התדיינויות בסכסוכי משפחה (הוראת שעה – תשע"ה, 2014). 

באמצעות אלטרנטיבה משפטית זו מחוייב הצדדים להגיע לפגישות מהו"ת לצורך בחינת האפשרות לנהל את ההליכים המשפטים בין בני הזוג בגישור.
במסגרת ההליך יזומנו הצדדים ל עד-4 פגישות מהו"ת (פגישות מידע, הערכה ותיאום) במסגרת יחידות הסיוע של בתי המשפט לענייני משפחה או בתי הדין הרבניים.
המטרה: שמירה על האינטרסים של כל אחד מהצדדים, ובה בעת הגעה להסכמות נרחבות ביניהם באמצעות מגשר.

עו"ד יניב בוקר מומחה בדיני משפחה וגירושין, מוביל מזה למעלה מעשור רקורד הצלחה יוצא דופן בתחום הגישור. באמתחתו עד היום מאות הליכי גישור מקצועיים שהתבצעו במהירות וביעילות, ואשר מנעו הלכה למעשה הגעה עד לפתחו של בית המשפט. 

במידה והינכם מעוניינים לסיים את הנישואין בצורה מכובדת ולהימנע מסכסוכים משפחתיים על כל המשתמע מהם, עו"ד יניב בוקר הינו בהחלט הכתובת הנכונה על מנת לבצע את ההליך בצורה המיטבית.

לייעוץ ראשוני צרו קשר טלפוני או השאירו פרטים בטופס יצירת הקשר

מאמרים נוספים

צרו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

עורך דין גירושין במרכז

עו"ד יניב בוקר
דילוג לתוכן