עורך דין משפחה וגירושין

עורך דין גירושין ודיני משפחה

מחלוקות הן חלק בלתי נפרד מהחיים והן מתרחשות גם במשפחות הכי טובות, אך כאשר נוצרות נסיבות יוצאות דופן והמתחים בין הצדדים מסלימים, אינם נפתרים ובני הזוג מחליטים כי ברצונם להתגרש, יש צורך בפנייה אל גורם חיצוני ובעל ניסיון בענייני משפחה וגירושין.
גם ובעיקר אם הצדדים מבקשים לסיים את החיים המשותפים שלהם בשלום ובנועם, יש צורך בעורך דין לגירושין המומחה בתחומו, בעל אמפטיה ורגישות ובעל ידע מקצוע, שכן, כל משפחה היא עולם בפני עצמו.
דיני משפחה וגירושין – המדריך המלא ששווה לקרוא.

תחומי ההתמחות של עורך דין לענייני משפחה

עורך דין לענייני משפחה עוסק במגוון תחומים הקשורים לתא המשפחתי, ביניהם: עניינים כלכליים – חלוקת רכוש ונכסים, מזונות אישה ומזונות ילדים, משמורת ילדים והסדרי ראייה, לרבות משמורת משותפת, מדור, גט וסוגיות נוספות הקשורות לגידול הילדים כגון: חינוך והחלטות הקשורות לדת, לרבות אזור המגורים של הורים המחליטים על קיום משמורת משותפת ונושאים נוספים.

בעזרת עורך דין לענייני משפחה תוכלו להגן על הזכויות והאינטרסים שלכם ולקבל ייצוג מקצועי בכל הנוגע לנכסים המשפחתיים, הוצאות הקטינים, חלוקת הסדרי שהייה, זכויות סוציאליות או לחילופין לנסח הסכם גירושין הוגן וטוב שיפחית ואף ימנע מחלוקות וסכסוכים בהמשך.

מכאן ניתן להבין שלבחירת עורך דין מקצועי ישנה חשיבות רבה ביותר וכי חשוב להיעזר בעורך דין לענייני משפחה החל מהשלב בו מתקבלת ההחלטה להתגרש.

לא חוכמה לנסח הסכם גירושין מהר, חוכמה לנסח הסכם גירושין טוב, שייתן מענה ופתרונות למרבית המחלוקות שיצוצו בעתיד.

דיני משפחה וגירושין - עורך דין לענייני משפחה

אם אחד מכם החליט כי הוא מעוניין להביא את הקשר הזוגי לסיומו או אם מדובר על החלטה משותפת והגעתם להבנה כי אתם מעוניינים להתגרש יחדיו, אתם מוזמנים לפנות אל עו"ד יניב בוקר, עו"ד המתמחה בענייני משפחה וגירושין.
לאורך שנות פעילותו עסק עו"ד יניב בתחום המשפחה וטיפל בתיקים סבוכים ומורכבים בהצלחה, תוך שמירה על הלקוח ועל הילדים, זאת בזכות הכלים המשפטיים שרכש, הניסיון הנרחב ומורכבות התיקים שבהן טיפל במהלך השנים.
לצד הידע המקצועי בו מחזיק עו"ד יניב בתחום המשפחה והגירושין, הוא בעל ידע רב בירושה ומקרקעין וצבר ניסיון רב בייצוג בדיונים בבתי משפט לענייני משפחה ובבית הדין הרבני.
עורך דין יניב ניחן ביכולת לבחון כל תיק ולזהות את האסטרטגיה היעילה ביותר על מנת למקסם את התוצאות עבור לקוחותיו וזאת מבלי לפגוע בילדים שנמצאים בטווח.
בנוסף, עו"ד יניב בוקר שימש ומשמש כאמון מטעם המחלקה לסיוע משפטי במשרד המשפטים, ומטפל בתיקי סיוע משפטי הנוגעים לדיני משפחה במחוז ירושלים.
עשרות שנות ניסיונו וטיפולו המסור בתיקים מגוונים, לצד קפדנותו, שמירתו על דיסקרטיות לקוחותיו ויחסי האנוש שלו מבטיחים ללקוחותיו את השירות הטוב ביותר. 

מחפשים עורך דין משפחה במרכז?
אנו מזמינים אתכם ליצור קשר לצורך פגישת ייעוץ והכוונה בטל' 08-6384080 או מלאו את פרטים בטופס יצירת הקשר.

כתבות בנושא דיני משפחה וגירושין

צרו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

עורך דין גירושין במרכז

עו"ד יניב בוקר
דילוג לתוכן